Skip to main content

Posts

Featured

Penunggang motorsikal dan hujan.

Bismillahirrahmanirrahim,


Inilah nasib penunggang motorsikal ketika hujan.

Kalau redah je kekadang langsung tak nampak jalan. Sebab motor mana ada viper nak lap cermin depan macam kereta. Harapkan tangan jelah.

Bayangkan saja, naik kereta ketika hujan lebat pastu tak pasang viper. Apa korang nampak?

Begitulah yang penunggang motorsikal ni rasa. Sebab tu kena lebih berhati-hati.

Bila angin bertiup ketika duduk kat bus stand ni, semua ke kanan, kiri, depan belakang,hehe. Akhirnya semua basah. Sebab angin ketika hujan datang dari semua arah.

Semoga kita semua selamat dalam perjalanan. Elakkan berlindung kat tempat yang susah dilihat. Tak nak kejadian kat Kajang dulu tu berulang. Lori langgar hampir semua penunggang motorsikal yang berteduh sebab hujan. Ramai meninggal dunia.

Wallahua'lam.

Latest Posts

Ulasan Forum : Ibnu Taimiyyah Tokoh Versatil

Belting Vespa Putus

Himpunan 355

Sepetang naik LRT

Random shoot hujung minggu.

TED

Rindu lagi.

Rindu

Haramain yang dirindui

Kebun Abah

Motor Hilang

Raya Korban 2016

Raya Korban 2016

Sarapan pagi emak

Ramadan 2016

Pergaduhan harta faraid

Bersyukur

Hulu Langat Trail Run 2016.