03 April 2017

Belting Vespa Putus

Bismillahirrahmanirrahim,

Aku rulis entry ni sekadar nak rekod je.


1 April 2017 lepas ketika dalam perjalanan nak jumpa client untuk projek baru aku, tiba-tiba Vespa aku lost power. Motor masih lagi hidup ketika itu. Aku memang dah syak belting sebab bunyinya lain macam je.

Alhamdulillah, ramai sahabat call dan cuba membantu bila aku post kat group tanya lokasi kedai terdekat. Semoga Allah rahmati kalian semua.

Tapi nak bagitau, aku tolak Vespa kat highway tu macam nak pengsan. Naik bukit sepanjang masa. Dahlah berat!! Aku pula dah tak berapa nak fit. Padan muka sangat. Sampai rumah dah dekat 12 malam. Alhamdulillah, terima kasih Allah atas ujian yang diberikan.

Wallahua'lam.

No comments:

UPSR

Bismillahirrahmanirrahim, Sedar tak sedar dah nak masuk bulan ke-10 dalam tahun 2017. Cepatnya masa berlalu. Hari ni hari pertama UPS...